Atos IT Challenge 2020

Esteu aquí

Des de Atos volem que formis part com tots els anys del nostre IT CHALLENGE 2020, el nostre concurs internacional d'estudiants dedicat a la innovació tecnològica.

Es una grandíssima oportunitat de conèixer el nostre món digital i tenir oportunitats laborals dintre del Grup Atos.

El concurs es basa en el diseny d'una aplicació, construint un pla de negocis entorn a la teva idea. Als 15 equips que arriben a la segona etapa de la competició se'ls hi assignarà un mentor i entrenador de la Comunitat Científica d'Atos, que treballaran amb els estudiants  en el desenvolupament de la seva aplicació, pel que és una gran oportunitat d'aprenentatge i desenvolupament per treballar amb algú de la indústria.

Aquest any la temàtica és “Cómo lo Digital Puede Descarbonizar lo No Digital”.

Tu tens la IDEA i nosaltres la farem REALITAT!!

Et sembla interessant? Segueix llegint!!

L'únic requisit és ser estudiant Universitari! Anima't a participar! No tens res a perdre!

La inscripció d' equips i presentació d' ideas és abans del 30 de novembre de 2020.

No oblidis que el Guanyador tindrà UNA INCREÏBLE RECOMPENSA: 1º: 10.000€, 2º : 5.000 €, 3º : 3.000 €, a més de la invitació a la cerimonia d' entrega de premis a PARÍS i una experiència de treball i oportunitats dintre del Grup Atos.