AI Coliseum 2019

Esteu aquí

No en vas tenir prou amb el joc d'EDA? Ara pots demostrar el que vals en la segona edició d'AI Coiseum. Programa el teu propi bot i sorprèn-te a tu mateix!

Ja és aquí la segona edició del torneig d'AI Coliseum
Els participants hauran de programar la intel·ligència artificial d'un joc en Java que es revelarà a l'inici de l'esdeveniment. La participació és gratuïta i oberta a tothom, i es pot participar amb equips de fins a 4 persones.  Com a novetat d'aquest any, el client per visualitzar les partides està fet en Unity i incorporarà eines que facilitaran l'anàlisi de les partides. També podreu trobar molt més mini challenge durant el concurs.

Durant el concurs, els bots pujats s'enfrontaran entre ells de manera sistemàtica i, al finalitzar les dues setmanes, es realitza un torneig definitiu de doble eliminació amb tots els jugadors. Qui aguanta fins al final guanya fins a 1000€ en premis!

Però si encara no has picat codi en Java, no et preocupis. AI Coliseum et facilitarà tot el material i la documentació necessària per poder implementar els bots.

El calendari per aquestes activitats és el següent:

• dissabte, 6 de juliol 10.00 h: Inici de l'AI Coliseum 2019 i Challenge 8h a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC
  • dilluns, 15 de juliol 19.00 h: Torneig a l'Esprint
  • diumenge, 21 de juliol 23.59 h: Final del període d'enviaments
  • dilluns, 22 de juliol 19.00 h: Torneig Classificatori
  • divendres, 26 de juliol 19.00 h: Torneig Final a la Facultat de Matemàtiques i Estadística de la UPC

Aquesta competició està organitzada sense cap ànim de lucre. Tant la participació com el material utilitzat són totalment gratuïts.

Consulta com participar i dissenyar el vostre bot: https://www.coliseum.ai/aic2019