Actes de benvinguda 2022-2023

Esteu aquí

Durant els dies 2 i 5 de setembre han tingut lloc els actes de benvinguda pels nous estudiants de Grau, dels Màsters de la FIB i d’Erasmus.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

El passat divendres 2 de setembre a les 11.00 h es va iniciar l’acte de benvinguda als nous estudiants del GEI, que va estar acompanyat amb unes paraules de benvinguda del degà de la Facultat d’Informàtica de Barcelona, Sr. Josep Fernandez, a més d’una explicació sobre el funcionament del Grau i les principals característiques d’aquesta primera fase que els nous estudiants inicien.

Tot seguit, es va donar la paraula a Ismael Quiñones, coordinador del programa de Mentories del curs 2022-2023, en representació de l’estudiantat de la FIB, qui va introduir el funcionament d’aquest programa orientat als estudiants que formen part de la Fase Inicial del Grau durant el llarg dels dos primers quadrimestres.

A continuació, es va donar la paraula a Montserrat Moragas, en representació de la Biblioteca Rector Gabriel Ferraté (BRGF), qui va informar sobre els serveis que la biblioteca del Campus Nord ofereix.

El Sr. Josep Fernandez va donar la paraula a Vanessa Paulino, Head of Recruitment a l’empresa NTTDATA, encarregada de fer el lliurament del premi als millors expedients Fase inicial.

Reben els premis l’estudianta Ana Paula Zamora Ayala  (millor estudianta Fase Inicial), Ismael El Basli El Khattabi (1r millor expedient Fase Inicial), Jianing Xu (2n millor expedient Fase Inicial).

Per últim, va pujar a l’escenari Sr. Benito Cerrillo, president de FIB Alumni, qui va ser l’encarregat del lliurament del premi al millor expedient de primer i segon curs (“Pas de l’Equador”) del GEI. Rep el premi l’estudiant Martí Alonso García.

Per concloure l’acte, el delegat del Rector de la UPC, Jordi Cortadella, va donar unes paraules de cloenda i va posar fi a l’acte.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

Divendres, 2 de setembre a les 10.00 h va tenir lloc l'acte de benvinguda als nous estudiants del GCED. L’esdeveniment es va dur a terme en línia via Google Meet.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Intel·ligència Artificial (GIA)

Dilluns 5 de setembre a les 14.00 h s’ha celebrat l’acte de benvinguda als nous estudiants del GIA a l’aula A6002 del Campus Nord.

Acte de benvinguda als nous estudiants d'Erasmus

Divendres 2 de setembre a les 9.30 h va tenir lloc l'acte de benvinguda als estudiants d'Erasmus a la Sala d'Actes Manuel Martí Recober de la FIB.

Acte de benvinguda als estudiants de Màsters de la FIB

Dilluns 5 de setembre a les 10.00 h es va celebrar l'acte de benvinguda als estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB a l’aula Màsters del Campus Nord. Durant l’acte s’ha fet la presentació dels següents Màsters impartits a la FIB.

• Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Master in Innovation and Research in Informatics (MIRI)
  • Master in Artificial Intelligence (MAI)
  • Master in Data Science (MDS)

El vicedegà d'estudis de Postgrau, Oscar Romero ha sigut l’encarregat de la presentació de cada Màster.