Acte acadèmic 2021

Esteu aquí

Dijous 4 de novembre i dijous 2 de desembre, a les 19 h a l’Auditori de l’edifici Vèrtex a Campus Nord.

El Degà de la FIB es complau convidar-vos a l'Acte Acadèmic del curs 2021/22 on lliurarem les acreditacions als titulats i titulades del curs 2020-2021.

Aquest any tindrem 2 actes acadèmics, el primer, dijous 4 de novembre a les 19 h, serà l'acte de graduació dels estudiants del GEI. El segon, dedicat als titulats i titulades dels màsters MAI, MEI, MIRI i MFPS, tindrà lloc dijous 2 de desembre, a les 19 h. Ambdós actes es faran a l’Auditori de l’edifici Vèrtex a Campus Nord.

Acte 2 de desembre, acte acadèmic titulats i titulades de màster (MAI, MEI, MIRI i MFPS)

Si ets titulada/titulat durant la promoció 2020-2021, has rebut una invitació i has confirmat la teva assistència via formulari.
A la resta de la comunitat, es demana confirmació d'assistència abans del 30 de novembre a l'adreça   o bé trucant a l'17111, per tal de no sobrepassar l'aforament de la sala.

Programa de l'acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Conferència de Josep M. Pujol, Chief of Search at Brave, alumni FIB i doctorat UPC, titulada "De mica en mica s'omple la pica -- i de cap altra forma". Davant de canvis com la IA, Crypto, Quantum Computing, IoT cal estar preparat no només amb coneixements però també amb mètode.
  • Intervenció de 4 titulats de la promoció 2020-2021.
  • Lliurament de reconeixements.
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades.
  • Presentació de FIB Alumni.
  • Cloenda de l’acte, a càrrec del representant del rector de la UPC, Sr. Jordi Cortadella.

Ponent

En Josep M. Pujol és el creador i director del cercador de Brave. Anteriorment va ser fundador de Tailcat (comprada per Brave). Directori científic a Cliqz (liquidada). Director tècnic i co-fundador de 3scale (comprada per Redhat). Investigador al grup científic de Telefónica. Post-doc en el departament de epidemiologia i sistemes complexos a la universitat de Michigan i doctor en Intel·ligència Artificial per la UPC.

Acte 4 de novembre, acte acadèmic graduats i graduades del GEI

Si ets titulada/titulat durant la promoció 2020-2021, has rebut una invitació i has confirmat la teva assistència via formulari.
A la resta de la comunitat, es demana confirmació d'assistència abans de l'1 de novembre a l'adreça   o bé trucant a l'17111, per tal de no sobrepassar l'aforament de la sala.

Programa de l’acte

• Benvinguda, a càrrec del degà de la FIB, Sr. Josep Fernandez
  • Conferència de Jordi Estapé, cofundador i CEO de l'empresa de programari Enchainté i alumni FIB, titulada "I ara què?"
  • Intervenció de dos titulats de la promoció 2020-2021
  • Lliurament de reconeixements i premis
  • Lliurament de les acreditacions als titulats i les titulades
  • Presentació de FIB Alumni i Lliurament del Premi FIB Alumni al millor Treball de Fi de Grau.