Acte Acadèmic 2020/2021

Esteu aquí

El passat 11 de desembre es va celebrar en línia per YouTube l’Acte Acadèmic de la FIB on es van lliurar les acreditacions a les titulades i als titulats del curs 2019/2020.

acte academic 2020

A l'acte que es va poder seguir per YouTube estaven convidats els 445 estudiants titulats del curs 2019/2020 dels següents estudis:

• Grau en Enginyeria Informàtica
  • Màster en Enginyeria Informàtica
  • Màster en Innovació i Recerca en Informàtica
  • Màster en Intel·ligència Artificial
  • Màster en Formació del Professorat d'Educació Secundària

L'acte, conduït per la periodista Mariola Dinarès de Catalunya Ràdio, es va iniciar amb la salutació del degà i del rector.

A continuació, va tenir lloc un debat que va tractar un tema d'actualitat: quins són els reptes que com a societat hem d’afrontar en el futur més proper. Per aquest debat vam comptar amb la presència "virtual" de la senyora Roser Cussó, el senyor Eduard Martín i el moderador i conductor del mateix, el professor Marc Alier

Una vegada finalitzat el debat, es va realitzar una altra connexió en directe des d'un laboratori d'informàtica, concretament el C6S302, que és un espai on les titulades i els titulats han realitzat pràctiques i desenvolupat projectes durant la seva estada a la FIB.

En aquest espai, la presentadora Mariola Dinarès va aprofitar per fer una petita entrevista al degà, Josep Fernandez.

Seguidament, va arribar el moment de premiar a les titulades i als titulats que han destacat pels seus resultats acadèmics a la carrera.

• Premi everis als dos millors expedients del Grau en Enginyeria Informàtica. En nom d'everis, an NTT DATA Company, l'Óscar Aranda Hernández, Technical Manager (Digital Experience - Technology & Advanced Solutions) a everis, ens va dirigir unes paraules i va anunciar els noms dels guanyadors.

• Premi FIB Alumni al millor Treball de Fi de Grau. El president de FIB Alumni, Benito Cerrillo, va presentar i anunciar el nom del guanyador.

A continuació, es va realitzar el reconeixement a les titulades i als titulats col·laboradors amb les Mentories i Aula Lliure. Aquest és un reconeixement a aquells que s'han involucrat en acollir, ajudar i donar suport als estudiants dels primers cursos. La feina com a mentors o formadors a l’Aula Lliure és un puntal pel progrés dels que acaben d’arribar, i especialment en un any tan complicat com aquest. La persona encarregada de presentar el programa d'Acció Tutorial de la FIB va ser la María Teresa Abad, vicedegana d'Estudiantat, que durant els darrers anys ha dedicat molts esforços, conjuntament amb la Gemma Sesé, vicedegana Cap d'Estudis de la Fase Inicial, a fer realitat el Pla d’Acció Tutorial.

D'altra banda, també es va realitzar un reconeixement als estudiants titulats que han fet una estada acadèmica en una de les universitats de la xarxa CLUSTER

Per finalitzar aquest bloc de reconeixements es va presentar el programa Talent, programa formatiu que lidera l'inLab FIB. L'encarregat de presentar el programa i felicitar a les titulades i als titulats que hi han format part va ser el professor Josep Casanovas, qui s'ha jubilat aquest darrer mes de setembre i que ha estat director de l'inLab FIB (anteriorment LCFIB) des de la seva creació.

Després de les paraules d'en Josep Casanovas a qui agraïm la tasca realitzada durant tots aquests anys, vam connectar amb en José Maria i en Jaime, unes persones que porten molt de temps cuidant i alimentant a les titulades i els titulats de la FIB, i que han proveït de la necessària cafeïna pels dies d’estudi i les pràctiques inacabables.

Un cop acabada la salutació que ens van dedicar, vam entrar en la darrera part de l'acte, el moment de les "video-orles" del curs 2019/2020, que són un record del pas de les titulades i els titulats per la facultat. Per a cadascuna de les titulacions, un representant dels estudiants va dedicar unes paraules per a tots els companys i companyes de promoció.

• Grau en Enginyeria Informàtica: Andrea Querol
  • Màster en Enginyeria Informàtica: Arnau Comas
  • Màster en Innovació i Recerca en Informàtica: Görkem Çalim
  • Màster en Intel·ligència Artificial: Alessia Mondolo
  • Màster en Formació del Professorat d'Educació Secundària: Margalida Fullana

A partir d'aquest moment, les titulades i els titulats ja es poden descarregar les acreditacions des del Racó.

Amb la darrera titulació vam donar pas a la Mariola Dinarés i a en Josep Fernandez, que van acomiadar l'acte des de l'edifici C6 felicitant i recordant a totes les titulades i els titulats que la FIB sempre serà casa seva.

Enhorabona a totes les titulades i els titulats del curs 2019/20!!!

Gravació de l'acte