Voluntariat TIC de suport a entitats socials 2019-2020

Esteu aquí

Obert el Programa de Voluntariat TIC de suport a entitats socials per al curs 2019-2020.

El programa consisteix a vincular estudiants amb entitats socials donant suport tecnològic a alguna de les necessitats i mancances en l'àmbit TIC que l’entitat pugui tenir, en el marc de la metodologia d’Aprenentatge i Servei, on l’estudiant que hi participa, a més de fer una breu formació inicial, té l'oportunitat de conèixer el funcionament i les activitats de l'entitat d'acollida per poder identificar també les solucions tecnològiques més adequades. Alhora, diversifica i enriqueix la seva formació.

Cada any es disposa d’una oferta més àmplia i variada. Segur que trobeu l’oferta que encaixa tant amb el vostre àmbit de coneixement TIC com amb les vostres inquietuds de suport i col·laboració amb entitats socials del nostre entorn.

Si voleu participar realitzeu la vostra inscripció abans del 18 d’octubre.

Inscripcions i més informació sobre el Programa de Voluntariat TIC.

Així mateix, fer-vos coneixedors que el Centre de Cooperació al Desenvolupamnet (CCD) col·labora amb altres propostes de voluntariat social que es duen a terme en altres institucions i per les quals podeu trobar tota la informació en la següent adreça: