Vols ser mentor/a del programa mSchools?

Esteu aquí

Apunta't al mentoratge mSchools fins al 23 d’octubre i aconsegueix un crèdit universitari.

mSchools és un programa que té com objectiu incentivar el desenvolupament del pensament computacional de l'alumnat.

En el marc d’aquest programa, l’assignatura App Education té per objectiu fomentar l’aprenentatge de la programació i l’emprenedoria mitjançant el desenvolupament de projectes d’aplicacions mòbils que ofereixin solucions a problemes reals i que tinguin com a punt de partida els Objectius de Desenvolupament Sostenible de les Nacions Unides. Actualment, aquesta assignatura s’imparteix als darrers cursos d’ESO, a Batxillerat i a diversos Cicles Formatius.

Què implica el mentoratge?

La dedicació total a aquest programa de voluntariat serà d’unes 30 hores i el reconeixement d’un crèdit ECTS per als estudiants de grau.

Les tasques a realitzar:

1. Formació (setmana del 21 al 28 de novembre)
  2. Assessorament a centres (de l'1 de febrer fins al 30 d’abril del 2023)

Cada intervenció a un grup de centre equivaldrà aproximadament a 3 hores:

• 2 hores d’intervenció al centre
  • 1 hora de preparació i resolució de problemes posteriors

Com a mentor o mentora TIC podràs resoldre dubtes principalment en les àrees de:

• Viabilitat dels projectes proposats
  • Disseny d’apps
  • Interfícies d'usuari
  • Programació en diferents llenguatges
  • Funcionament d’App Inventor i altres entorns (Kodular, Thunkable, etc.)
  • Bases de dades i d’altres elements

Com participar?

Els/les estudiants que vulguin participar en aquest programa de voluntariat han de contactar per email ( ) indicant que volen participar fins al 23 d'octubre del 2022.

Atès que els participants com a mentors hauran de treballar amb alumnat menor d’edat, caldrà que tinguin el Certificat de delictes de naturalesa sexual emès pel Ministeri de Justícia a través d’alguna d’aquestes opcions.

Mentoratge mSchools - Itschool