Vodafone Campus Lab 2019

Esteu aquí

Vodafone et planteja 6 reptes a ser resolts per equips d'alumnes interdisciplinaris que poden rebre premis de fins a 10.000 €, 6.000 € i 4.000 €

Vodafone planteja 6 reptes a ser resolts per equips d’alumnes interdisciplinaris de diferents escoles o de la mateixa escola amb especialitats diferents. Dins d'un mateix equip poden haver-hi alumnes de grau i de master.

Els 6 reptes són:

Repte 1

Com podríem millorar la vida dels ciutadans amb una millor planificació i optimització de les vies de transport dins i fora de les ciutats usant el Big data generat pels milions de dispositius mòbils?

Repte 2

Com podríem ajudar les ciutats a oferir serveis de valor a les persones que les visiten, sense alterar la qualitat de vida dels residents a partir dels milions de dades recollides dels dispositius mòbils?

Repte 3

Com podríem millorar la predicció d'incendis forestals emprant tecnologies com 5G, IoT, Big Data, AI i VR?

Repte 4

Com podríem millorar el dia a dia dels equips d'emergència i els seus temps de resposta emprant tecnologies com 5G, IoT, Big Data, AI i VR?

Repte 5

Com podríem millorar la relació de tots els membres de la família, a través de la tecnologia de IoT i Big Data, mentre respectem la seva identitat i privacitat?

Repte 6

Com podríem pal·liar la problemàtica de la solitud en les persones majors que viuen soles a través de les tecnologies com el IoT i el Big Data, al mateix temps que aconseguim que els seus familiars puguin tenir informació actualitzada sobre el seu estat?

La data per presentar el/s equips és dijous 10 d’octubre.