Viatja per Europa aquest estiu amb BEST!

Esteu aquí

Coneixes l'associació d'estudiants BEST - Board of European Students of Technology? Si t'agrada viatjar, conèixer gent d'arreu del món i t'agradaria tenir una experiència única no et pots perdre les nostres activitats!

Estàs pensant en un estiu viatjant per Europa? Si tens ganes de conèixer a gent i posar-te a prova en l'àmbit tecnològic... ja s'han obert les inscripcions dels cursos BEST d'aquest estiu!

Què són?

Els cursos de BEST t'aporten una experiència única, 10 dies en alguna ciutat d'europa. Tots els participants són estudiants de la branca tecnològica com tu, amb una cosa en comú: volen viure una experiència única, diferent de la rutina de la universitat.

Com m'apunto?

1. Registra't a www.best.eu.org
2. Valida el teu compte
3. Tria 3 dels 53 cursos que oferim abans del 16 de març!

Com puc aconseguir més informació?

Vine a la Xocolatada de Campus Nord el dimecres 19, a la Plaça de Telecos!
Passa a preguntar al despatx A3S105 els dilluns de 10h a 12h.
I no dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres:  , mitjançant instagram a @bestupc, o entrant a la nostra pàgina web bestbarcelona.org/cursos