Tuenti Challenge 8

Esteu aquí

Un any més Tuenti convida als estudiants de la UPC a una nova edició de la Tuenti Challenge. La competició va dirigida principalment a estudiants i titulats d'Enginyeria Informàtica, però també d'altres carreres relacionades, com ara Telecomunicació o Matemàtiques.

Ja pots registrar-te per participar en la vuitena edició del Tuenti Challenge! 7 dies; 15 reptes centrats en algorítmia, reversing i seguretat; poques hores de son i moltes línies de codi (tantes que el Tuenti Challenge ja compta amb més d'un milió de línies de codi pujades a la plataforma des que va arrencar el 2010).

T'apuntes? Per fer-ho només has d'inscriure't en contest.tuenti.net. La competició començarà el dia 25 d'abril i, fins al 2 de maig, podràs accedir a una sèrie de problemes que hauràs solucionar programant en el llenguatge de programació que tu triïs.

D'entre tots els participants, els 30 millors s'emportaran un pack de regals Tuenti, i els 10 finalistes tindran l'oportunitat de visitar les oficines de Tuenti el 24 de maig, veure com es treballa allà i participar en uns workshops amb els seus enginyers.

També rebran premis: 1r premi: OnePlus 5T (o millor), 2n premi: Nintendo Switch + The Legend Of Zelda, 3r premi: Sphero R2-D2 Droid.

Altres  finalistes: 50 € Amazon voucher.

A més, tindran l'oportunitat d'aconseguir una feina a Tuenti i formar part del seu equip d'enginyeria!

Apunta't ja! I recorda visitar la pàgina oficial contest.tuenti.net per anar escalfant motors resolent els problemes d'altres edicions i per mantenir-te al dia de tots els detalls del Tuenti Challenge 8.