Tancament període vacances d'estiu 2023

Esteu aquí

Amb motiu de les vacances d'estiu, els serveis administratius de la FIB romandran tancats del 31 de juliol al 31 d'agost (ambdós inclosos).

Consergeria de la FIB

El servei de consergeria estarà tancat del 31 de juliol al 25 d’agost (ambdós inclosos). Durant el període de tancament l'accés a l'edifici B6 s'haurà de fer amb el carnet de la UPC, i per tant serà necessari tenir activada la corresponent ruta d'accés.

Serveis d'administració de la FIB

• No hi haurà atenció presencial ni servei de cita prèvia a l'àrea de Graus, Màsters i Mobilitat del 31 de juliol al 31 d’agost (ambdós inclosos).
  • L'àrea de Convenis de Cooperació Educativa no oferirà atenció del 31 de juliol al 31 d’agost (ambdós inclosos).
  • Al deganat de la Facultat no hi haurà servei del 2 al 25 d’agost (ambdós inclosos)

Laboratoris d'informàtica

Els laboratoris informàtics de l'A5, B5 i C6 i els laboratoris docents d'ESAII i AC romandran tancats del 31 de juliol a l'1 de setembre (ambdós inclosos).

Tall de subministrament elèctric

La realització de la inspecció anual implicarà un tall del subministrament que afectaran a tots els edificis del Campus Nord el dia 8 d'agost. Els talls elèctric no afectaran  als serveis comuns de la Facultat, ubicats al CPD de l'Omega. Si es veuran afectats la resta de serveis de l’edifici B6 i  B5 que depenen del subministrament elèctric: impressores, xarxa cablejada i sense fils, i equips de sobretaula. Aquests serveis es veuran entre les 7:00 i les 16:00 h aproximadament

També hi haurà manteniments parcials que afectaran edificis concrets (C3, C4, C5, soterrani del C5 i soterrani del C6, C6, OMEGA i K2M) els dies 3,4,7,9,10,11,14 d'agost.

Informació sobre tancament d'estiu de l'UTGCNTIC

Consulta tota la informació a UTGCNTIC: Tancament d'estiu

Bar FIB

El bar de la FIB estarà tancat del 29 de juliol al 31 d'agost (ambdós inclosos).