Tallers d'IMMENSIVA Residency 2022

Esteu aquí

Ofereix 4 tallers per a estudiants de la UPC en el marc de l'IMMENSIVA Residency 2022. Les inscripcions són gratuïtes i els tallers són presencials a Barcelona

IMMENSIVA és una plataforma internacional per a artistes i creatius que treballen amb tecnologies avançades com VR, AR, AI, sensors i moltes altres, obrint el pensament artístic a un potencial immens d’eines tecnològiques per crear realitats noves, expandint la conscienciació i canviant l’accepció d’espai i temps.

Visió i creació dels Metaversos

Taller d’ideació del Metavers (storytelling / ciencia ficció) i inspiració sobre la utilització de l'NFT més enllà de les bases actuals.

Dia: 8 de març

Horari: 11.30 - 18.30 h

Impartit per: Luis Fraguada (IAAC), Solimán López (OLEA) i Joan Pons (CITM - ENTI - TC)

Taller de creació de NFTs

Descobreix com funcionen els NFTs a nivell pràctic a les diferents xarxes blockchain i publica’n el teu propi utilitzant tècniques de minting i listing.

Dies: 9 de març

Horari: 10.00 - 14.00 h

Impartit per: Ovidiu-Valeriu Bojor (PRIMAL) i Marc Gálvez (IMMENSIVA/ NUBIA)

Taller d'Intel·ligència Artificial i creativitat

Introducció de paquets de Software preparats per implementar fàcilment l’ús de la Intel·ligència Artificial a projectes creatius.

Dies: 10 i 11 de març

Horari: 10.30 - 15.00 h

Impartit per: Xavier Satorra i Lissette Lemus (ARTIFICIA/ IIIA-CSIC)

Inscriu-te al taller

Taller de primers projectes de realitat virtual

Taller per iniciar-se en el coneixement del motor de videojoc multiplataforma Unity i d’altres eines per crear els teus propis projectes de realitat virtual.

Dies: 25 i 26 de març

Horari: 10.15 - 16.15 h

Impartit per: Michael Barngrover (Karma Lab)

Inscriu-te al taller

Tots el tallers es realitzaran al carrer d’Espronceda, 326, naus 4, 5 i 10 de Barcelona.

Web IMMENSIVA