Taller d'Introducció a les Finances Personals per a estudiants de la UPC

Esteu aquí

L’Institut d’Estudis Financers, convida a tot l'estudiantat de Campus Nord, a participar en una sessió d'Introducció a les Finances Personals.

Amb motiu de la celebració de la setmana de l'Educació Financera, s'ofereix un taller als estudiants del Campus Nord, per entendre i millorar les seves finances, a més de poder planificar la seva economia personal.

L’Institut d’Estudis Financers, membres de la European Financial Planning Association (EFPA), ofereix a tot l'estudiantat a participar en una sessió del Programa d'Educació Financera EFPA. Es tracta d'una sessió impartida per personal voluntari de l’associació, que té com a objectiu principal que les persones participants prenguin consciència de les seves finances, puguin planificar millor les seves necessitats presents i futures, i optin amb consciència i coneixement per les millors opcions amb relació a les seves circumstàncies.

Aquesta sessió mòdul “Introducció a les Finances Personals”, tindrà lloc el dimecres dia 22 de novembre, de 12h a 14h, a Sala d'Actes José Antonio Torroja de l'edifici C2 (planta baixa) del Campus Nord.

Cal inscripció! omple el formulari abans del 17 de novembre.