Taller: “Com vivim les nostres relacions afectives?”

Esteu aquí

El taller programat per dimecres 10 d'octubre ha estat ajornat. Més endavant us informarem de la nova data.

El proper dimecres 10 d'octubre, de 12 a 14 hores, es realitzarà un taller on es proporcionarà als i les estudiants espais de debat i de reflexió crítica al voltant de les pròpies relacions afectives i sexuals.

La FIB i la DEFIB organitzen el proper dimecres 10 d'octubre el taller: “Com vivim les nostres relacions afectives?”. Aquesta activitat serà impartida per l'Associació Conexus, amb el suport de l'Oficina d'Igualtat UPC.

Per participar hauràs d'omplir el formulari que trobaràs més abaix en aquesta mateixa pàgina.

L'objectiu general del curs és proporcionar als i les estudiants espais de debat i de reflexió crítica al voltant de les pròpies relacions afectives i sexuals.

A més, de manera més específica:

• Identificarem la diversitat actual de relacions afectives i sexuals.
  • Reflexionarem sobre la construcció identitaria en vers les relacions.
  • Facilitarem eines que permetin l’anàlisi crític de les relacions des d’un marc igualitari.
  • Farem difusió del servei d’atenció especialitzada PUC.

Quins continguts podràs trobar en aquest taller?

• Les relacions afectives en l’entorn universitari.
  • La sexualitat i les noves formes relacionals.
  • La influència de la pertinença a un grup en l’elecció de les relacions afectives.
  • La importància de l’afecte com a regulador de les relacions.
  • El cicle de les relacions afectives: inici, desenvolupament i fi.
  • Atenció especialitzada PUC.

El curs s’imparteix amb una metodologia participativa partint de les exposicions juntament amb les intervencions de les persones participants.

Aquesta formació tindria una durada de dues hores i va dirigida als i les estudiants de qualsevol de les titulacions vigents a l’àmbit universitari.

Recorda:

• Quan: Dimecres 10 d'octubre, de 12 a 14 hores
  • On: Aula A5206, Campus Nord
  • Inscripcions: Oberta i gratuïta. Necessari omplir el formulari que trobaràs a continuació.