Student Cluster Competition 2018

Esteu aquí

L'equip Berry White, representant la UPC a la Student Cluster Competition 2018, necessita el teu suport!

El Concurs Clúster d'Estudiants ISC-HPCAC (SCC) anima els equips internacionals d'estudiants universitaris a mostrar els seus coneixements en una competició amigable però encoratjada que afavoreix les capacitats crítiques, les relacions professionals, l'esperit competitiu i les companyies de tota la vida.

Una part integrant de la Conferència i Exposició d'Alta Competició de l'ISC el 2018 SCC es celebrarà del 25 al 27 de juny a Frankfurt, Alemanya.

En aquesta edició hi participen 12 equips entre els quals es troba l'equip de la UPC format per Fabio Banchelli, Marc Domínguez, Arnau Farràs, Kilian Peiró, Guillem Ramírez i Rubén Cano.

L'equip rep el nom de Berry White i competeix amb un clúster basat en tecnologia Arm. Ajudem-los a guanyar el premi Fan Favorite Award votant al següent enllaç! http://surveys.gabrielconsultinggroup.com/lime/index.php/748551?lang=en