Sessió informativa de projectes de cooperació AUCOOP, febrer 2024

Esteu aquí

Vine a la xerrada informativa de l'Aucoop, 23 de febrer 2024

L’AUCOOP és una associació de la UPC que organitza projectes de cooperació arreu del món. Els membres d'AUCOOP són majoritàriament estudiants del Campus Nord, i oberts a ampliar amb nous estudiants, inclús d'altres escoles i facultats, per tal de poder desenvolupar projectes transdisciplinaris.

Podeu veure alguns exemples de projectes de cooperació internacional en què s'han posat en pràctica els coneixements TIC.

El proper divendres 23 de febrer l’AUCOOP farà una xerrada informativa on s'explicarà com s'hi podeu participar, l'organització, projectes, i com funciona...,etc. La reunió es farà de manera remota al següent enllaç.

A l'AUCOOP recolliran propostes que fan diferents ONGs, centres educatius, hospitalaris, etc, per dissenyar i realitzar els projectes. En aquest moment hi ha, entre altres, propostes per fer projectes a escoles i hospitals de Ghana, Sud-àfrica, Nicaragua, Senegal, Moçambic, Sierra Leona, etc

Si no hi pots assistir, però t’agradaria saber-ne més, pots enviar un correu a: