SEAT-UPC Design Thinking 2022

Esteu aquí

2a edició de reptes a la càtedra SEAT a la UPC Design Thinking 2022 (DT-22), en ludificació en conducció d’automòbils del caràcter esportiu.

El Design Thinking 2022 (DT-22) se centra en gamificació en la conducció de CUPRA i està dirigit als/les estudiants dels darrers cursos de grau (tercer i quart) i dels màsters. Els participants s'hi inscriuran en equips de 3-4 estudiants. Els equips poden tenir membres de diferents centres i de diferents titulacions.

Entre els equips inscrits es seleccionaran 10 equips, dels quals 5 deixaran el repte a partir de la sisena setmana. Els 5 equips restants continuaran fins al final on hauran d'entregar una memòria amb les propostes i els resultats obtinguts i fer una breu presentació davant del jurat. L'equip guanyador rebrà un premi de 1500 euros.

Per formalitzar la inscripció cal desar i omplir el formulari amb la informació relativa als membres de l'equip i motivacions per participar, i enviar-lo a   abans del 17 de març a les 14 hores.

Els equips seleccionats rebran una comunicació via correu electrònic el 18 de març.

SEAT-UPC DESIGN THINKING 2022