Repte Blockhain4SDG

Esteu aquí

El projecte Blockchaing 4SDG proposa un repte per cada ODS. Poden participar tots aquells estudiants d’universitats catalanes que estiguin cursant l’últim any de carrera o un màster de qualsevol disciplina.

El projecte Blockchain 4SDG consisteix en 17 reptes, un per cada Objectiu de Desenvolupament Sostenible (ODS , SDG en anglès), on estudiants d’universitats catalanes proposaran solucions per tal de resoldre les problemàtiques exposades a través dels reptes. Aquests esdeveniments són promoguts pel CBCat juntament amb altres institucions i empreses col·laboradores.

Blockchain4SDG s’ha proposat llançar un repte per a cada ODS. La primera edició es centra en el punt 3 d’aquests objectius, Salut i benestar, i més concretament en la meta 3.3 que és la següent: “la fi de la SIDA, la tuberculosi, la malària, malalties tropicals, l’hepatitis, i altres malalties transmissibles”, i que per tant recull la lluita contra les epidèmies, pandèmies i malalties greus que pateix la nostra societat a nivell mundial.

Inscripcions

Els estudiants interessats a participar es poden inscriure mitjançant el formulari d'inscripció Registre 4SDG. Les inscripcions es poden fer en un grup de 4 ja format, o de manera individual. Els grups poden barrejar estudiants de diferents universitats, i des de l'organització s'encoratja la creació de grups multidisciplinaris (enginyeries, dret, ciències de la salut, etc.).

Els premis
El premi per a l'equip guanyador serà un iPhone per cada un dels estudiants del grup guanyador. Tots els participants, partners, col·laboradors i universitats representatives seran convidades a la presentació final, la cerimònia dels premis i al dinar de gala.

• Del 15 de març al 5 d'abril: període d'inscripcions.
  • 6 d'abril: sessió formativa als alumnes inscrits.
  • Del 6 d'abril al 7 de maig: fase de creació i desenvolupament del repte.
  • Del 10 al 13 de maig: deliberació del jurat.
  • 14 de maig: selecció de guanyadors i cerimònia d'entrega de premis.

PDF informatiu