Recircula Challenge 2023

Esteu aquí

Arriba el Recircula Challenge 2023. Participa fins al 13 de novembre 20 de novembre, aprèn i guanya premis fins a 3.000€!

El Recircula Challenge és una competició universitària, adreçada a estudiantat matriculat el curs 2022-2023 en una titulació de grau, màster o doctorat en qualsevol universitat, tot i que en cada equip hi haurà de participar com a mínim un estudiant matriculat en una de les universitats de la Xarxa Vives d’universitats. L'objectiu dels equips és trobar solucions innovadores amb relació als reptes de l’economia circular en un entorn d’aprenentatge col·laboratiu que millorin la sostenibilitat dels dispositius mòbils, en la seva producció, distribució, consum i fi de vida.

Enguany, el Recircula Challenge aborda el repte “Mobilitza’t per un món més sostenible. Solucions d’economia circular en la tecnologia mòbil”.

Crea un equip i inscriu-te al repte fins al 13 de novembre 20 de novembre.

A més, hi haurà una sessió explicativa virtual per resoldre dubtes, el dilluns 24 d’octubre de 18 a 19 h. Serà en format virtual i es podrà seguir per Google Meet.

Et vas perdre la sessió informativa? Ja disponible al canal de YouTube d'UPC Sostenible!

Qualsevol dubte el podeu fer arribar a .

Recircula Challenge