Projecte Disseny Serveis d'Inclusió - IMPULSA

Esteu aquí

Ajuda'ns a dissenyar el servei d'inclusió de la UPC de la mà dels experts i expertes. Necessitem 21 persones de la comunitat UPC interessades a revisar el protocol d'inclusió de la universitat.

En el marc del Pla d'inclusió, ens hem proposat millorar els serveis d’inclusió que ofereix la UPC als seus estudiants (d'acord amb la Línia 2.5 del Pla d'actuacions de la UPC). Per això, iniciarem un projecte amb metodologia col·laborativa de disseny de serveis amb acompanyament professional, durant el primer trimestre del proper any, 2019.

És molt important que, en aquest projecte, hi participi personal i estudiantat de centres docents amb l’objectiu de treballar col·laborativament sobre un projecte que els implica i els permet oferir un millor servei als estudiants amb discapacitat i necessitats educatives específiques (dislèxia, TDAH, etc.).

El projecte consta de 6 sessions distribuïdes en els mesos de gener, febrer i març de 5:30 hores de durada cada una.

Trobareu més informació i la forma d'inscriure-us a la plataforma IMPULSA.