Programa Voluntariat TIC 2021-2022, 2a crida

Esteu aquí

7a edició del Programa de Voluntariat TIC a la UPC en suport a l'àmbit TIC del nostre entorn.

Què és?

Es tracta de col·laboracions que contribueixen a millorar el funcionament i les activitats d'entitats socials del nostre entorn a partir de la vinculació de l'estudiantat amb una entitat, per oferir suport tecnològic, formació als usuaris o membres de l'entitat, disseny de pàgines web o aplicacions, suport en comunicació 2.0 (xarxes socials, disseny gràfic, web, etc.).

Els estudiants de grau poden reconèixer fins a 6 ECTS per la participació en aquest programa de voluntariat.

Quines ofertes de voluntariat hi ha?

S’ofereix una gran diversitat d’ofertes, des de formació bàsica en eines TIC fins a actualització i manteniment de pàgines web.

Qui hi pot participar?

Hi poden participar els estudiants de qualsevol escola de la UPC. Tot i que per la naturalesa de les propostes algunes s'adrecen específicament a estudiants de l'àmbit TIC, una bona part són projectes d'alfabetització digital, formació bàsica en informàtica, etc, que estan a l'abast de qualsevol estudiant universitari.

No perdis temps, inscriu-te al Programa de Voluntariat TIC abans del 20 de febrer de 2022.