Programa Salsa’m curs 2021-2022

Esteu aquí

Oberta una nova convocatòria per participar en el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC.

Oberta una nova convocatòria per participar en SALSA’M, el programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC. Vols participar-hi?

Es busquen Mentors o Mentores

Si t’hi apuntes, faràs de mentor o mentora virtual d’estudiants incoming i tindràs un reconeixement acadèmic de 3 ECTS.

El programa d’acollida d’estudiants internacionals de la UPC ha modificat el funcionament i les mentories aquest quadrimestre seran bimodals, és a dir, hi haurà activitats que es faran presencialment i activitats que es faran en línia.

La mentoria s’iniciarà a començaments d’octubre i inclourà activitats en línia de familiarització amb l’escola i d’intercanvi lingüístic i cultural. És una experiència que ens sembla enriquidora i que et permetrà relacionar-te amb companys i companyes d’altres llocs del món.

Tota la informació i el formulari d’inscripció la pots trobar al web de l'SLT.

També pots fer una ullada al Facebook del programa.

Tens temps per apuntar-t’hi fins el dia 15 de julio de 2021! 31 de juliol de 2021!

Es busquen Becaris o Becàries

També tens la possibilitat de participar com a coordinador o coordinadora FIB, i a més, gaudir d'una beca.

S'ofereixen tres beques de 10 hores setmanals i 3 mesos de durada (setembre - desembre):

La data límit per inscriure's és el 13 de juliol de 2021.