Programa de voluntariat Rossinyol

Esteu aquí

Participa al programa de voluntariat Rossinyol i obté un reconeixement de crèdits ECTS.

Es busquen 150 estudiants voluntaris, que vulguin participar al Programa Rossinyol de mentoria amb adolescents d’entre 11 i 15 anys. Aquest projecte està enfocat en el lleure amb alumnat de centres educatius situats en entorns vulnerables. La disponibilitat que es demana és d'una tarda a la setmana o una estona durant el cap de setmana, un mínim de 3 hores, al llarg del curs acadèmic.

A més, participant en les mentories obtindràs un reconeixement de 6 crèdits ECTS!

Cada any, l’Escola d'Enginyeria de Barcelona (EEBE) organitza una xerrada informativa en línia del Projecte Rossinyol que donarà la Clara Artús de la Fundació Servei Solidari.

La xerrada informativa tindrà lloc el dijous, 6 d’octubre de 14 a 16 h, via Google Meet (cal accedir amb la adreça de correu UPC).

Si estàs interessat a participar en el programa de voluntariat, omple el següent formulari.

Programa de voluntariat Rossinyol - EEBE