Programa de Mentoria M2m, convocatòria 2022-2023

Esteu aquí

Nova convocatòria del programa de Mentoria M2m (2022-2023) adreçada a dones d’últims crèdits de carrera, així com a titulades UPC.

Un any més, el Club de Dones Politècniques organitza el programa de mentories M2m amb l’objectiu de fomentar el desenvolupament personal i professional de les estudiants i titulades UPC en els àmbits acadèmic i/o empresarial.

Com funciona?

El programa M2m s’estructura al voltant del treball conjunt que porta a terme cada parella M2m, formada per:

• M: la Mentora, dona que aporta la seva expertesa i que ha desenvolupat una carrera professional acadèmica o professional en els àmbits de coneixement de la UPC.
  • m: la mentorada, dona estudiant d`últims crèdits de grau, màster o doctorat, però també titulada (fins a un màxim de 4 anys d'experiència).

El programa M2m facilita espais de trobada presencials i en línia, fomentar la interacció entre les participants i amb participants d'anys anteriors, amb els objectius de:

1. Impulsar l'empoderament de les estudiants i titulades treballant les seves competències professionals.
  2. Aprofitar l'experiència de dones que ja han desplegat la seva carrera professional  (role models).
  3. Fer xarxa entre les participants: estudiants, titulades, investigadores, docents, empresàries i directives.

Terminis del programa

• Inscripcions obertes fins al 12 d’octubre
  • Comunicació de resultats: 19 d’octubre

Procés d’inscripció

Si vols ser mentorada omple el formulari d’inscripció.

A més, cal trametre el currículum i una carta de motivació a: .

Programa M2m – UPCAlumni