Programa de Mentoria M2m, convocatòria 2021-2022

Esteu aquí

Nova convocatòria del programa de Mentoria M2m (2021-2022) adreçada a dones d’últims crèdits de carrera, així com a titulades UPC.

Un any més, el Club de Dones Politècniques organitza el programa de mentories M2m amb l’objectiu de fomentar el desenvolupament personal i professional de les estudiants i titulades UPC en els àmbits acadèmic i/o empresarial.

Com funciona?

El programa M2m s’estructura al voltant del treball conjunt que porta a terme cada parella de dones, formada per:

• M: la mentora, dona que aporta la seva expertesa i que ha  desenvolupat una carrera professional acadèmica o professional en els àmbits de coneixement de la UPC.
  • m: la mentorada, dona estudiant d`últims crèdits de grau, màster o doctorat, però també titulada (fins a un màxim de 4 anys d'experiència).

El programa M2m facilita espais de trobada individuals però també activitats compartides durant tot el curs acadèmic, per fomentar la interacció i la creació d’una xarxa entre les mentores i les mentorades, amb els objectius de:

1. Impulsar l’apoderament de les estudiants i titulades treballant les seves competències professionals.
  2. Aprofitar l'experiència de dones que ja han desenvolupat la seva carrera professional (role models).
  3. Fer xarxa entre les participants: estudiants, titulades, investigadores, docents, empresàries i directives.

Terminis del programa

• Inscripcions obertes fins el 26 de setembre
  • Comunicació de resultats: 30 de setembre

Procés d’inscripció