Presentació dels projectes AUCOOP 2019-20

Esteu aquí

Data: dimecres 18 de desembre, a les 11.30 h.

Lloc: Aula de Teleensenyament de l’edifici B3.

Presentació projectes AUCOOP 2019-20

L’Associació d’Universitaris per a la Cooperació (AUCOOP) presenta en aquesta sessió de dimecres els reptes que han plantejat de cara al curs 2019-20 i que compartiran amb l’associació TxT (Tecnologia per a Tothom) de la FIB. L’objectiu de l’AUCOOP és poder involucrar el major nombre de persones possible, entre estudiantat, i especialment, membres del PDI i del PAS.

L’AUCOOP és una ONG creada a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona. Durant els darrers anys, i amb la col·laboració especial del Centre de Cooperació pel Desenvolupament de la UPC, ha participat en diversos projectes en l’àmbit de les TIC a països d’Àfrica, Sud-Amèrica i Àsia, apoderant escoles, hospitals i comunitats rurals. Pots visitar el seu twitter per a trobar més informació sobre aquests projectes internacionals.

Com a recompensa dels esforços de la gent involucrada en l’AUCOOP, l’associació va rebre aquest any durant la 24a Nit de les Telecomunicacions i la Informàtica el Premi Alan Turing al Compromís Social.