Presentació del programa de beques KAUST

Esteu aquí

El 4 de desembre a les 12 h tindrà lloc la presentació del KAUST Visiting Student Research Internship Program a l'Aula Màster del Campus Nord.

logo Kaust University

Aquest programa de la King Abdullah University of Science and Technology (KAUST), universitat de l’Aràbia Saudita, ofereix beques a estudiants de l’últim any de grau o que estiguin cursant un màster per a dur a terme recerca als seus laboratoris. Les beques s’estableixen per a períodes d’entre 3 i 6 mesos i la KAUST proporciona als estudiants les despeses del trajecte d’anada i tornada a Jeddah, de visat, assegurança mèdica i allotjament gratuïts, així com accés a activitats lúdiques i socials. Les ajudes oscil·len entre els 1000 $ i els 1500 $ al mes, depenent del laboratori.

Totes les beques i projectes d’investigació que es poden sol·licitar estan publicats a la pàgina web del Visiting Student Research Program.