Premis WONNOW 2018

Esteu aquí

La Caixa i Microsoft convoquen per primer cop premis per a estudiants del darrer curs de carrera.

WONNOW són uns premis d'àmbit nacional, destinats a alumnes universitaris de carreres amb menys presència femenina de l'àrea de ciències, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. El guardó té com a fi promoure, posar en valor i estimular l'excel·lència, tant acadèmica com personal, de les dones estudiants universitàries de les àrees abans esmentades, donant visibilitat social a l'esforç, tenacitat i capacitat femenina en aquests camps.

Un primer premi de 10.000 euros i deu accèssits consistents en una beca remunerada a CaixaBank. A més s'incorporarà a les guanyadores al procés de selecció de beques de Microsoft, al seu programa MACH i a un programa de mentoring.

Es valorarà l'expedient acadèmic de l'alumna. Es tindrà en compte un projecte personal, que pot ser de formació acadèmica, de tipus empresarial, social o altres, que l'alumna desenvoluparia en el cas d'obtenir el premi. També es valorarà la trajectòria personal i social de la concursant.

Data límit per a presentar la candidatura: 30 de juny de 2018.

Incripcions i més informació https://www.wonnowawards.com/