Premis del XX Certamen "Arquímedes" d’Introducció a la Investigació Científica

Esteu aquí

El XX Certamen Universitari Arquímedes premia la investigació científica dels estudiants universitaris.

El Ministerio de Universidades convoca els Premis del XX Certamen Universitari “Arquímedes” amb l’objectiu de fomentar la investigació científica entre els estudiants universitaris. Es premiaran els millors treballs d’investigació en totes les àrees del coneixement realitzats per estudiants de Grau i Màster matriculats en el curs 2021-2022.

La participació pot fer-se individualment o en equips de fins a 3 membres.

S’otorgaran els següents premis a projectes originals científics i tecnològics:

• Un premi especial “Arquímedes”, dotat amb 8.000 euros
  • Un premi especial conmemoratiu de l’any internacional de les Cièncias Bàsiques pel desenvolupament sostenible (ONU), dotat amb 6.000 euros
  • Quatre primers premis, de 6.000,00 euros cadascun
  • Quatre segons premis, de 4.000,00 euros cadascun
  • Quatre accésit plus de 3.000,00 euros cadascun
  • Onze accésit de 2.000,00 euros cadascun
  • Sis premis als tutors, de 2.000 euros cadascun, pels treballs guardonats amb els quatre primers premis i els dos premis especials
  • Premis als millors treballs d’investigació sobre el càncer, patrocinats per la Fundación Vencer el Cáncer (un de 1000 euros i dos de 500 euros)
  • Tres premis consistents en Estades en centres d’investigació del Consejo Superior de Investigaciones Científicas (CSIC)

El termini per presentar els treballs al certamen finalitza el 16 de desembre de 2022.

Convocatòria