Participa a la 5ª edició de Vodafone Campus Lab!

Esteu aquí

Arriba una nova edició de Vodafone Campus Lab. Aquest cop els reptes que es platejaran estaran centrats en els ODS, i els equips poden rebre premis de fins a 1.000 € en tarjetes regal d’Amazon.

Vodafone Campus Lab és un programa de formació i entreteniment obert a estudiants de últims cursos d’estudis de grau. En aquesta edició 2022-2023 els reptes que plantegen estaran relacionats amb els ODS i hauran de ser resolts per equips d’alumnes, que podran ser interdisciplinaris.

Reptes

Repte 1: Salut

Com podríem optimitzar els recursos de l’atenció primària per millorar el tractament dels pacients i prevenir enfermetats?

Repte 2: Petits i mitjans negocis

Com podríem digitalitzar a les petites i mitjanes empreses per millorar l’experiència dels seus clients?

Repte 3: Teletreball

Com podríem facilitar la integració dels teletreballadors en entorns rurals per la seva repoblació?

Repte 4: Persones grans

Com podríem ajudar a les persones grans a millorar la qualitat de vida amb les noves tecnologies?

Repte 5: Mediambient

Com podríem reduir la petjada ecològica en una comunitat de persones?

Repte 6: Ciutats del 2025

Com podríem construir ciutats més intel·ligents, sostenibles i al servei del ciutadà?

Els premis seran en tarjetes d’Amazon per valor de 400 €, 700 € i 1.000 € per persona.

El programa està previst per febrer 2023, però si et vols inscriure, ho has de fins al 18 de desembre de 2022.

Vodafone Campus Lab