Orla 2021-2022

Esteu aquí

DEFIB organitza les tradicionals orles amb els titulats i titulades de la promoció 2022.

Es realitzarà una orla pel Grau en Enginyeria Informàtica, i en funció del nombre d'estudiants de màster, una orla conjunta de les titulacions de màster o si hi ha suficients estudiants, una orla diferent per als màsters amb prou estudiants.

Per la situació actual, oferim diferents formes de realitzar la vostra foto per ser incorporada a l'orla:

Opció 1

Primera sessió de Fotos al Campus Nord el 24 de novembre. Es realitzarà a la Sala de Juntes (1a planta, edifici B6).

• Dimecres 24 de novembre, de 10 a 14 h i de 15 a 17 h.

Per reservar cal emplenar prèviament el formulari, indicant modalitat “presencial”.

Opció 2

Realitzar la foto a l’estudi de FOTOGRUP. Contactar directament amb l’empresa FOTOGRUP per concretar la cita per la sessió fotogràfica.

Opció 3

Enviar la vostra fotografia a FOTOGRUP.
L’enviament de la fotografia es realitza mitjançant el formulari, indicant la modalitat “online”.

Els preus, el procediment i els passos a seguir es poden trobar al document PDF. Es respectaran les mesures
de seguretat establertes i s'evitaran aglomeracions.

Qualsevol dubte, podeu contactar amb DEFIB per email: , o directament amb FOTOGRUP.

CONTACTE FOTOGRUP
Telf: 934910494