Open Class "Rendering shadows in videogames"

Esteu aquí

El dimecres 25 de maig, a les 18.00 h, tindrà lloc a l'A5204 una Open Class del màster en Advanced Programming for AAA Video Games de la UPC School.

El dimecres 25 de maig, a les 18.00 h, tindrà lloc a l'A5204 una Open Class del màster en Advanced Programming for AAA Video Games (dirigit per Jesús Alonso Alonso, responsable de l'Àrea de Videojocs UPC i professor a la FIB).

El renderitzat d'ombres és una de les principals tècniques de qualsevol motor gràfic. En aquesta open class resumirem les principals tècniques que han estat utilitzades en diferents motors de videojocs des dels seus inicis fins avui, posant especial atenció en una tècnica anomenada shadow mapping. Veurem per què shadow mapping s'ha convertit en la tècnica més emprada en els videojocs actuals i explicarem la tècnica amb prou detall per poder programar-la en un motor o demo.

El ponent

Carlos Fuentes, Senior Rendering Engineer a Codemasters.
Carlos Fuentes és enginyer informàtic per la UAB i màster en Videojocs per la UPF. Acumula una experiència de més de 17 anys a la indústria dels videojocs, com AI Programmer a Pyro Studio, Lead Programmer i Graphics & Animation Programmer a Digital Legends i ara a Codemasters. També és docent del màster en Advanced Programming in AAA Videogames i al màster Animation & Digital Arts for AAA Video Games de la UPC School.
Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte cal confirmar assistència: https://bit.ly/3Ld9YZL