Nova comissió de gènere del CCII

Esteu aquí

El CCII celebra l’11F amb una taula rodona en la qual es presentarà la nova comissió de gènere.

El proper 11 de febrer es celebra el Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència, des del CCII ho celebraran amb una taula rodona en colaboració amb la Real Academia de la Ingeniería (RAI) sobre Mujer y Tecnología.
En aquesta taula es presentarà públicament la nova comissió de gènere del Consejo General de Colegios de Ingeniería Informática de España "Mujeres en Ingeniería Informática - MEII".

donesCOEINF ha estat un dels grups constituents d'aquesta comissió que engega ara un nou camí a nivell estatal, amb 6 col.legis més d'arreu de l'estat.

Karina Gibert i Núria Castell, membres de donesCOEINF i de la comissió Mujeres en Ingeniería Informática formaràn part de la taula rodona d'aquest acte que el consell organitza a la Real Academia de Ingeniería de Madrid

Podràs seguir l’acte en línia l’11 de febrer a les 17.30 h.

Consejo General de Colegios Profesionales - CCII