Next Level Hackathon 2020

Esteu aquí

Els dies 17 i 18 de novembre tindrà lloc de forma virtual la 'Next Level Hackathon' organitzada per Viewnext e IBM i adreçada a estudiants de darrer curs i de màster.

Aquesta competició, d'equips formats per 3-5 estudiants, tindrà com a objectiu desenvolupar una solució sota la tecnologia capdavantera d'IBM Cloud amb la finalitat de resoldre reptes de caràcter social o mediambiental. Els equips participants rebran formació en la plataforma IBM Cloud.

El nombre màxim d'equips per universitat és de 3 (seleccionats per rigorós ordre d'arribada).

Els interessats podran inscriure's fins el 6 de novembre.

En aquesta competició coneixeràs i podrà utilitzar la plataforma IBM Cloud amb les seves capacitats en IA, emmagatzematge i desenvolupament d'aplicacions entre altres per a implementar solucions de negoci. Treballar en equip amb el suport de professionals i valorar la viabilitat de mercat d'una solució. Tot això en una competició interuniversitària.

Premis

Dos tipus de premis:

• L'equip guanyador serà obsequiat per un xec regal de 1.500€.
  • Els participants que tinguin una actuació destacada de cada universitat, rebran un compromís de contractació en Viewnext una vegada finalitzin els seus estudis.