Networking Talent Day 2022

Esteu aquí

UPCAlumni organitza una nova edició del Networking Talent Day el dia 6 d’abril, per tal d’oferir suport a l’orientació professional i ocupabilitat dels estudiants i titulats.

UPCAlumni segueix donant continuïtat al compromís de la UPC d’oferir suport a l'orientació professional i l’ocupabilitat dels seus estudiants i titulats, mitjançant el seu servei de Carreres Professionals.

Networking Talent Day (NTD) té la finalitat de facilitar el contacte entre empreses, institucions i el talent que es genera a la UPC, per impulsar l'ocupació de qualitat en un sector de caràcter transversal.

En aquesta ocasió la temàtica de l’esdeveniment està centrada en l’economia social i solidària.

Mitjançant aquestes trobades del Talent UPC, empreses, institucions, estudiantat i Alumni podran disposar d’espais per generar els contactes. Les empreses i organitzacions presents podran informar els assistents dels perfils professionals que busquen, a la vegada que els assistents tindran l’oportunitat de traslladar a les empreses les seves consultes i presentar les seves candidatures.

L’esdeveniment tindrà lloc el dia 6 d’abril, en horari de tarda i format presencial a l’Escola d’Enginyeria Barcelona Est, EEBE.

Abans de començar l’NTD hi haurà la taula rodona: Rumb social cap al 2030.

UPCAlumni