La UPC, líder en Informàtica segons el Rànquing CYD 2020

Esteu aquí

La Fundación CYD destaca la UPC per a estudiar enginyeria a Espanya al seu rànquing que compara la qualitat de les universitats espanyoles.

ranking-cyd
La UPC ha aconseguit el lideratge dins el camp de l’enginyeria informática al rànquing CYD 2020 dut a terme per la Fundación CYD. Els resultats per indicadors mostren que la UPC compta amb el major número d’indicadors d’elevat rendiment a l’enginyeria informàtica. La UPC també és líder a la civil i mecànica, a més de situar-se al top 3 de les enginyeries elèctrica, química i de materials.

D’altra banda, la Fundación CYD també destaca la UPC com a universitat per a estudiar enginyeria en Espanya pel fet de figurar a la setena posició segons la classificació webomètrica del CSIC de gener de 2020, i al desè lloc de la llista del Times Higher Education. A la classificació mundial d’universitats QS 2020 ocupa l’octava posició, i al QS World University Rankings by Subject, la UPC és la primera universitat espanyola dins l’àmbit de l’enginyeria i la tecnologia.

Per últim, La Fundación CYD informa de que la UPC es troba d’entre les primeres d’Espanya al darrer Shanghai Ranking’s Global Ranking of Academic Subjects, també al camp de l’enginyeria.