La UPC desplega un pla per reduir el consum energètic

Esteu aquí

La UPC vol conscienciar i implicar la comunitat universitària en l’estalvi energètic.

Amb l'objectiu de reduir el consum energètic de l'activitat universitària i poder fer front a l’increment dels preus de l’energia s'han aprovat una sèrie de mesures que abasten des de millores en la gestió dels edificis fins a inversions en eficiència i energies renovables.

Entre les properes accions destaca:

• DESCONNECTA'T de la UPC. A partir del 2 de desembre es convida als centres i unitats a la desconnexió dels equips que no siguin imprescindibles durant les nits i els caps de setmana. Aquesta acció servirà també per quantificar el consum bàsic per així, poder després reduir-lo al màxim.
  • Taller SIRENA el 14 de desembre, de 12 a 14 h. Activitat adreçada a conèixer el consum energètic de cada edifici i analitzar què es pot fer per consumir menys energia.

Formació en línia oberta a tota la comunitat universitària. Inscriu-te al taller.

I si vols proposar una acció individual o col·lectiva de millora energètica, també pots fer-ho!

Notícia UPC