JENUI 2023

Esteu aquí

Participa a les XXIX Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática!

Les XXIX Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI 2023), tindran lloc a Granada del 5 al 7 de juliol aquesta edició, organitzades per l’ETS de Ingerierías Informática y de Telecomunicación (ETSII) de la Universidad de Granada.

L’objectiu de les jornades és promoure el contacte, l’intercanvi i la discusió de coneixements i experiències entre professors universitaris d’informàtica, investigadors i estudiants universitaris.

Participa

Es poden fer aportacions en format de ponència completa, pósters i articles rellevants, així com conferències, taules rodones i altres activitats que propiciïn posar en comú experiències i coneixements.
Dates importants:

• 20/01/2023: Límit per l’enviament de resums