iWeek a Paris 2018

Esteu aquí

Com cada any, l'associació d'estudiants de tecnologies de la informació de l'EFREI organitza una setmana d'acollida a Paris. Aquesta associació convida uns quants estudiants de les seves universitats partner per tal de fer promoció de l'EFREI i de Paris.

Es tracta d'una activitat especialment recomanada per als estudiants que tinguin interès en fer una estada a l'EFREI o en alguna altra universitat de Paris.

La setmana “iWeek 2018” serà del 11 al 17 de març.

Cal fer la inscripció per la web iweek.assos.efrei.fr i enviar un e-mail a amb assumpte "iWeek 2018" informant que heu demanat plaça.

Termini per inscriure’s: 15 de gener de 2018.

Com veureu, només cal pagar el desplaçament a Paris, assegurança de viatge i 80 euros d’inscripció. La resta de despeses (allotjament, visites, excursions, ...) estan cobertes per l'organització.

Per a més informació pots consultar la nostra web, la página de Facebook iWeek Efrei o enviar un e-mail a: o a