Inici curs 2022-2023 i actes de benvinguda

Esteu aquí

El 5 de setembre s'inicia el curs 2022-2023 a la FIB. El 2 i el 5 de setembre tindran lloc els actes de benvinguda de les diferents titulacions.

El dilluns 5 de setembre s'inicien les classes del primer quadrimestre del curs 2022-2023, tant per a estudiants de grau com per a estudiants de màster.

Podeu consultar els calendaris acadèmics per veure els detalls.

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica (GEI)

Divendres 2 de setembre se celebrarà l'acte de benvinguda a la FIB als estudiants nous de primer curs.

En aquest acte, el degà i la vicedegana Cap d’Estudis de la Fase Inicial faran una xerrada sobre el funcionament i la docència a la Facultat. Es lliuraran els premis NTT DATA als dos millors expedients de la Fase Inicial i a l'estudianta que ha obtingut la millor nota a la Fase Inicial 2021-2022. També es lliurarà el premi FIB Alumni al millor expedient de la fase «Pas de l'Equador» (segon curs) del Grau en Enginyeria Informàtica.

Hora: 11.00 h
Lloc: Auditori de l’edifici Vèrtex de la UPC (Plaça d'Eusebi Güell, 6, 08034 Barcelona)

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Ciència i Enginyeria de Dades (GCED)

Hora: 10.00 h
Lloc: en línia via Google Meet

Acte de benvinguda als nous estudiants del Grau en Intel·ligència Artificial (GIA)

Data: dilluns, 5 de setembre
Hora: 14.00 h
Lloc: presencial a l'aula A6002 del campus Nord

Acte de benvinguda als estudiants d'Erasmus

Hora: 9.30 h
Lloc: Sala d’actes Manuel Martí Recober de la FIB, edifici B6, planta baixa

Acte de benvinguda als estudiants de Màsters FIB

Dilluns 5 de setembre, a les 10.00 h, se celebrarà l'acte de benvinguda a tots els estudiants de nou ingrés dels màsters de la FIB.

• Màster en Enginyeria Informàtica (MEI)
  • Màster en Innovació i Recerca en Informàtica (MIRI)
  • Màster en Intel·ligència Artificial (MAI)
  • Màster en Ciència de Dades (MDS)