Hash Code de Google en everis Barcelona, 20 febrer 2020

Esteu aquí

Vols participar en la Primera Ronda de la clasificació i compartir l'experiencia amb altres programadors a les oficines de everis? Uneix-te al hub de everis a Barcelona!

everis us convida al everis Living Lab a participar en el Hash Code de Google, una competició de programació per equips organitzada per estudiants i professionals de tot el món.

La competició consta de dues rondes: la primera serà el pròxim 20 de febrer a les 18.30 h en el Hub de everis Living Lab i, si resultes entre els guanyadors, Google et portarà a les seves oficines a Dublín, on competiràs contra la resta de finalistes a la ronda final.

Junt amb el teu equip haureu d'escollir el llenguatge de programació per resoldre el problema que us plantejarà Google in situ. Pots consultar els reptes d'altres edicions aquí.

Quan?

Dijous 20 de febrer de 18.30 a 22.30 h.

On?

Everis livinglab, Carrer de Pedro i Pons, 6, 08034 Barcelona

Com inscriure't?

Per a competir en la primera ronda només haureu de crear un equip de 2 a 4 persones. Un dels membres haurà d'inscriure's fent click aquí i compartir el link d'invitació que genera el sistema amb la resta de l'equip. És necessari que tots confirmeu la vostra participació a través d'aquest link.

En crear l'equip haureu de seleccionar el Hub "everis Living Lab" per reservar les vostres places.

Ús arribarà un correu de confirmació on ús sol·licitaran algunes dades addicionals.

Data límit d'inscripció: dimarts 11 de febrer

Les places són limitades.