[Hackers@UPC] Uneix-te a l'equip com a voluntari!

Esteu aquí

Des de l'associació d'estudiants HackersUPC estem buscant noves incorporacions a l'equip per tal d'organitzar la propera HackUPC. No deixis passar aquesta experiència única!

Vols gaudir d’una hackathon des d’un altre punt de vista, treballar amb un gran equip i conèixer com és HackUPC per dins? A Hackers@UPC estem buscant gent per unir-se al nostre equip i organitzar la següent edició de la HackUPC.

No es requereix cap tipus d’experiència.

Busquem a gent amb iniciativa i que estigui interessada a tirar aquest projecte endavant.

Si sou apassionats de les hackathons o us agrada organitzar esdeveniments, no dubteu en apuntar-vos en el següent enllaç abans del dia 22 d’abril.

Web per inscriure's: https://hackersatupc.typeform.com/to/v5nY0d

Què és una hackathon?

Hackathons són esdeveniments increïbles plens de creativitat, tecnologia i apassionats estudiants relacionats amb la tecnologia que col·laboren i creen. Els assistents treballen en equips per crear aplicacions, jocs, robots ... literalment, qualsevol cosa que vulgueu construir i obtenir informació.

Què és HackUPC?

HackUPC és la primera hackathon d'estudiants a Espanya. Aquesta serà la nostra cinquena edició amb 700 hackers increïbles i moltes activitats paral·leles per aprendre noves tecnologies, conèixer gent interessant i divertir-se. Vine a fer història amb nosaltres!