[Hackers@UPC] Tech Talk: Cognitive Computing

Esteu aquí

Dimecres 3 d'octubre a les 12 h a l'A4002, xerrada oberta a tothom on el Dr. José María Arnau ens explicarà les principals arquitectures hardware especialitzades en computació cognitiva.

Des de Hackers@UPC, la setmana que ve organitzen una nova xerrada gratuïta adreçada a tots els estudiants de la facultat. Aquest cop sobre computació cognitiva i impartida pel Dr. José María Arnau, investigador al departament d'arquitectura de computadors.

Ponent: Dr. José María Arnau, investigador al departament d'arquitectura de computadors https://personals.ac.upc.edu/jarnau/
Data: 3 d'octubre a les 12h
Lloc: A4002

Resum

L'heterogeneïtat, en forma de gran diversitat d'acceleradors hardware, és un tret característic dels sistemes de computació actuals. Recentment, aquests acceleradors han demostrat ser especialment eficaços en l'àrea de la computació cognitiva i l'aprenentatge profund. Durant la xerrada es presentaran les principals arquitectures especialitzades en computació cognitiva, revisant les tècniques que permeten maximitzar l'eficiència energètica.