Hackaton Universitària Cimera Iberoamericana – Andorra 2020

Esteu aquí

La Universitat d'Andorra organitza una hackathon interuniversitària en la qual poden participar estudiants de totes les universitats de l'àmbit iberoamericà i de totes les disciplines, així com també docents.

La Universitat d'Andorra organitza una hackathon interuniversitària en el marc de la celebració de la XXVII Cumbre Iberoamericana de Caps d'Estat i de Govern que se celebra a l'abril a Andorra, en la qual poden participar estudiants de totes les universitats de l'àmbit iberoamericà i de totes les disciplines, així com també docents.

L'activitat, que tindrà lloc els dies 15 i 16 d'abril de 2021, consisteix en la resolució d'un repte acadèmic de manera col·laborativa, amb la peculiaritat que els participants només tindran 24 hores per a treballar, durant les quals hauran d'estar connectats a través d'una webcam. El grup que aporti la millor solució serà premiat amb una tauleta-ordinador convertible per a cadascun dels integrants.

La temàtica, que no es revelarà fins a l'inici de l'activitat, versarà sobre els conceptes que ha introduït Andorra durant el seu mandat a la presidència de la Conferència Iberoamericana, que són la innovació i els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS).

Inscripcions

• Les inscripcions ja estan obertes.
  • Formulari d'inscripció

L'equip guanyador serà anunciat el dia 23 d'abril.