Hackató #bitsxlaMarató 2022

Esteu aquí

Durant els dies 16, 17 i 18 de desembre ha tingut lloc la hackató #bitsxlaMarató, aquest any amb el repte de trobar solucions als problemes de salut cardiovascular.

La Hackató es va iniciar el divendres 16 de desembre amb la benvinguda i la presentació dels 4 reptes proposats.

Durant la tarda es van dur a terme diverses xerrades per aprofundir en els reptes a realitzar, a més de gaudir d'un sopar conjunt abans que els hackers comencessin a introduir-se en els reptes escollits de la hackató.

L'endemà, ja amb les forces recarregades i moltes idees a implementar, els hackers van tornar per continuar i millorar els seus projectes, amb un dia ple d’activitats, com van ser les classes d’spinning gràcies a EsportsUPC, per tal que els hackers fessin bategar el seu cor, i el karaoke.

Finalment, diumenge 18 de desembre es va posar fi a aquesta nova edició de #bitsxlaMarató amb la cerimònia de tancament i la presentació final dels projectes realitzats durant el cap de setmana.

En aquesta quarta edició hem comptat amb 90 participants, 18 mentors i 20 projectes per ajudar amb els problemes de la salut cardiovascular, amb una recaptació total de 2.210 euros.

Projectes guanyadors

Repte “El ratolí com a eina per lluitar contra l'assassí d'Albert Einstein”

Repte “Tenir un cor que no et cap al pit no sempre és bo... el tens?!”

Repte “Alerta Trombosi: perquè la vida corre per les teves venes”

Repte “Computació entre cloud i edge per a models de risc de Ictus basats en senyals biomèdics de dispositius portàtils”

Pots veure tots els projectes realitzats al Devpost!
Ja estan disponibles totes les imatges de la Hackató.

Aquesta quarta edició de #bitsxlaMarató ha estat organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC), el Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC) i l'Escola Superior d'Infemeria del Mar (Hospital del Mar).

Web de la Hackató

PATROCINADORS