Hackató #bitsxlaMarató 2021

Esteu aquí

Durant els dies 10, 11 i 12 de desembre ha tingut lloc la hackató #bitsxlaMarató, aquest any amb el repte de millorar la vida de les persones afectades per la salut mental.

La Hackató es va iniciar el divendres 10 de desembre amb la benvinguda i la presentació dels reptes. Aquest any amb dues seus físiques (FIB-UPC) i Lleida (EPS-UdL), a més d’en línia.

Durant la tarda es van dur a terme diverses xerrades per aprofundir en els reptes a realitzar, a més de gaudir d'un sopar conjunt abans que els hackers comencessin a introduir-se en la hackató.

L'endemà, ja amb les forces recarregades i moltes idees a implementar, els hackers van tornar per continuar i millorar els seus projectes, amb un matí ple d'activitats.

L'associació Cel Obert va oferir diverses xerrades "Escoltar i escoltar-nos, per poder acompanyar" amb exercicis de meditació per entendre el cos i un treball pràctic final per saber com s’ha de ajudar i acompanyar a aquestes persones afectades per un transtorn mental o emocional.

Finalment, diumenge 12 de desembre a l'aulari A6001 es va posar fi a aquesta nova edició de #bitsxlaMarató amb la cerimònia de tancament i la presentació final dels projectes realitzats durant el cap de setmana.

En aquesta tercera edició hem comptat amb 191 participants, 10 mentors i 25 projectes per ajudar a millorar la vida de les persones afectades per la salut mental amb una recaptació total de 1.175 euros. Si no has fet el teu donatiu, encara estàs a temps!

Projectes realitzats

Torna a veure la presentació dels projectes al canal de Twitch de HackersUPC. Els reptes d'aquesta edició han estat:

Repte "A cavall, des de casa!"

• Promou: Fundació la Manreana
  • Projecte guanyador: Evorse

Repte "Eina de Suport per la Planificació de les Tasques Acadèmiques"

• Promou: Meet-up Inclusió i Associació Síndrome d'Asperger de Catalunya
  • Projecte guanyador: Un horari per a tu

Repte "Interacció de proteïnes. Ens fiquem d’acord?"

Repte "M’estimo i m’animo"

• Promou: organització de bitsxlamarató i inclusió UPC
  • Projecte guanyador: Yu-Mi

Aquesta tercera edició de #bitsxlaMarató ha estat organitzada per la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB)Hackers@UPC (organitzadors de HackUPC), el Barcelona Supercomputing Center - Centro Nacional de Supercomputación (BSC), i dues noves incorporacions, LleidaHack i l'Escola Superior d'Infemeria del Mar (Hospital del Mar).

PATROCINADORS

logo escola politecnica superior de lleida
logo universitat de lleida
logo ntt data