GESSI organitza HackNLP

Esteu aquí

Dia: dissabte, 18 de maig 2019
Hora:  9.30 a 18.00 h
Lloc:  la Sala Àgora, Campus Nord de la UPC.

Aquesta hackathon, organitzada pel departament de recerca GESSI de la UPC, es desenvolupa en el marc del projecte OpenReq, un projecte de recerca centrat en desenvolupar eines de recomanació intel·ligent i sistemes de decisió en l’àmbit de l’enginyeria de requisits, i que centra part de les seves solucions en un camp de la computació amb un gran potencial: el llenguatge natural (Natural Language Processing).

A HackNLP oferim a estudiants del sector de l’enginyeria informàtica la possibilitat d’aprendre els conceptes bàsics dels components amb els que treballem en aquest projecte, i els proposem la possibilitat d’afrontar el repte de construïr solucions innovadores basades en aquestes tecnologies.

Tots els participants rebran un obsequi, i els membres de l’equip que presenti el millor projecte rebran un premi (a anunciar properament)! Addicionalment, tots els participants rebran dinar durant l’esdeveniment.

Per participar, els estudiants que vulguin s’han de registrar en aquest formulari. El registre es tancarà divendres 10 de maig; tots els participants acceptats seran notificats via mail.

Si voleu més informació, podeu visitar el portal web de HackNLP.