GeorgiaTech 2018 – Cursos d’estiu a la FIB

Esteu aquí

Com cada any, aquest mes de maig comença el programa d'estiu de GeorgiaTech a la FIB. Si ets estudiant de grau pots participar i obtenir reconeixement de crèdits.

Calendari:

• 15 de maig:
    • Presentació dels cursos d'11.00 a 12.30 h a la sala d’actes Manuel Martí Recober (FIB) per part dels professors de GeorgiaTech (molt recomanable assistir-hi).
    • Inici de les classes a les 13.05 h (aula C6003).
  • 27 de juliol: últim dia de classe.
  • Dies sense classes:
    • De l'1 al 4 de juny
    • Del 22 al 25 de juny
    • Del 13 al 16 de juliol

Cursos disponibles:

• CS 3750/PSYC 3750: Human-Computer Interface Design and Evaluation, Prof. Walker
    • ​Horari: dilluns d'11.05 a 12.25 h, dimarts de 13.05 a 14.25 h i dijous de 9.35 a 10.55 h.
    • Descripció: This course teaches how to design human-computer interfaces that are usable and effective, using principles and methods that apply to all interactive systems—desktops, laptops, pads, smart phones and consumer devices. Topics include human perceptual and cognitive capabilities, methods to understand user requirements and needs, as well as ways to evaluate interactive systems. In teams you will design, prototype and test interactive systems. The emphasis will be on design and prototyping rather than programming.

• CS 4001: Computing & Society, Prof. McCracken
    • Horari: dilluns, dimecres i dijous de 13.05 a 14.25 h.
    • Descripció: This course examines computing as a social process, with emphasis on ethical and social impacts on local and global organizations. Topics include the responsibilities of computing professionals, intellectual property, privacy governance and policy, and system safety and security. The course also discusses the social context of computer-based technology especially as it is revealed in transitional and cross-cultural differences.

Requisits i condicions:

• Els cursos estan disponibles per a estudiants del grau en Enginyeria Informàtica amb 180 ECTS superats, o més.
  • Tots el cursos són en anglès.
  • Per cada curs superat, l’estudiant obtindrà 6 ECTS optatius (es matriculen a posteriori).

Si vols participar, envia un correu electrònic amb tema ‘GeorgiaTech 2018 – Summer courses’ a  indicant el curs (o cursos) que vols fer i les teves dades personals.

Termini per enviar peticions: dimarts, 8 de maig, a les 12.00 h.