Fira virtual d’universitats

Esteu aquí

Una fira virtual d’universitats informarà sobre els ensenyaments de grau i màster a Catalunya.

uniferia

Les dotze universitats catalanes han decidit impulsar la plataforma virtual UNIferia arran de l’ajornament per motius de seguretat sanitària del Saló de l’Ensenyament. D’aquesta manera, els estudiants de secundària del país podran trobar en un sol lloc informació sobre el ventall de graus i centres als quals poden optar per accedir als estudis universitaris.

L’edició especial per als graus de les universitats catalanes de la UNIferia estarà activa del 19 al 21 de març al lloc web http://www.uniferia.org/.

Es donarà atenció i orientació personalitzada als futurs universitaris a través dels canals de xat sobre les titulacions de grau, els sistemes d’accés i de formalització de matrícula, les possibilitats d’ajuts i beques per a l’estudi, i les opcions de mobilitat internacional de cada universitat.

Del 23 al 27 de març, s'activarà la primera edició d’UNIferia Màster amb l’oferta d’estudis de *màster** de més d’una cinquantena d’universitats espanyoles, entre les quals hi ha set de les universitats catalanes.

Font: Premsa UPC