[FIB Visiona] Masterclasses, edició tardor 2019-20

Esteu aquí

Estàs interessat a incorporar-te al món laboral com a informàtic? Estudies grau d'enginyeria informàtica, d'enginyeria de dades o màster relacionat amb la tecnologia?

logo FIBVisiona

Les Masterclasses són les activitats de tardor que organitza FIB Visiona. Són Workshops en els quals les empreses mostren els seus objectius als alumnes així com la seva manera de treballar i el seu impacte en el sector d'innovació tecnològica. Aquests tallers ajuden als alumnes a descobrir el que realment els interessa i descobrir el seu talent. A més, si estan interessats a crear contactes amb l'empresa per a una futura ocupació o treball de fi de grau, tindran l'oportunitat de fer-ho. Al final de les masterclasses hi haurà un petit aperitiu amb pizza.

Les empreses que assistiran són:

​SDG​  - 27 de novembre de 2019, 12.10 h

​KPMG​ - 4 de desembre de 2019, 12.10 h

Totes dues sessions tindran lloc a la sala de Juntes de l'edifici B6 (1a planta).

L'assistència a diverses activitats de FIB Visiona (edició tardor i primavera) pot proporcionar crèdits ECTS.